Контроль перевезень

Нова екосистема взаємодії між перевізниками та пасажирами

Мета

Формування прозорої та зрозумілої системи взаємодії між перевізниками та пасажирами в рамках запровадження нових підходів до організації транспортних перевезень.

Серед пріоритетів – запровадження нових підходів для здійснення публічного моніторингу виконання умов договорів перевізниками, а саме — організація автоматизованого щоденного контролю.

Кроки

1. Січень – лютий 2019

Дослідження досвіду різних міст щодо найбільш успішної практики публічного моніторингу виконання умов договорів перевізниками.

2. Лютий – березень 2019

Остаточне вирішення усіх проблемних питань, пов’язаних із:

  1. Облаштуванням усіх транспортних засобів GPS – трекерами;
  2. Організація безперебійної передачі інформації від кожного транспортного засобу кожного маршруту до автоматизованої системи GPS контролю (місцевий продукт);
  3. Організація безперебійної передачі інформації від кожного транспортного засобу кожного маршруту до всеукраїнського інтернет-сервісу «EasyWay» та на відповідному ресурсі міської ради.

3. Березень – квітень 2019

Запровадження нових підходів для здійснення публічного моніторингу шляхом:

  1. Оприлюднення розкладу руху маршрутів, передбаченого паспортом маршруту (є невід’ємною частиною договору) – із коригуванням та іншою уточнюючою інформацією (особливо у частині вечірніх тарифів);
  2. Запровадження щоденних автоматизованих звітів. Інформація автоматично збирається із щоденних докладних звітів (диспетчерська служба профільного управління щоденно відслідковує ситуацію по кожному транспортному засобу кожного маршруту кожного перевізника із зазначенням % виконання умов договору).
  3. Оприлюднення зобов’язань перевізників, відповідно до договору.
  4. Запровадження прозорої процедури фіксації порушень.
  5. Залучення до процесу моніторингу громадськості (сервіс УкрСкарга), інституту громадських інспекторів, тощо.