Залізничний та автовокзал з аеропортом може з’єднати окремий експрес-маршрут.
Як зазначає очільниця Управління транспорту Марина Віркун, ця ідея дозволить дістатися до міста в першу чергу пасажирам літаків:
— Треба зробити зручну логістику для людей, що прилетіли в Херсон — чи то наші земляки, чи гості. Наразі в аеропорт їздить 101 маршрут, але він не охоплює всі рейси, що прилітають до нас. Ми ж плануємо з березня пустити автобуси конкретно під виліт та прибуття літаків.
За словами Марини Віркун, обслуговувати маршрут буде комунальне автотранспортне підприємство «Херсонкомунтранссервіс». Для нового напрямку спеціально виділять останній із шістнадцяти новопридбаних автобусів марки «Еталон», які місто купило торік. Нагадаємо, в грудні 2019 року п’ятнадцять із шістнадцяти автобусів передали на баланс КП «ХКТС», а один «Еталон» планували виділити міськводоканалу для вечірнього розвезення працівників. Та депутати транспортної комісії не погодилися з подібними забаганками. І, враховуючи надзвичайну потребу Херсона у власному автотранспорті, рекомендували віддати всі автобуси на обслуговування міських маршрутів. Рішення щодо передачі останнього «Еталону» винесено на наступну сесію міської ради, пленарне засідання якої має відбутися 27 лютого. Можливо, новостворений «маршрут трьох вокзалів» обслуговуватиме саме цей автобус, розповідає Марина Віркун:
— Скоріше за все, це буде маршрут в експресному режимі руху, з чотирма зупинками, — розповідає керівниця міського Управління транспорту. — Залізничний вокзал, зупинка Залізнична, Автовокзал та Аеропорт. Графік може змінюватися, в залежності від кількості рейсів. Плануємо також встановити електронне табло в аеропорту для зручності пасажирів. Але ще не рахували його вартість.
Так само поки що невідомо, скільки коштуватиме квиток на маршруті. Служби таксі, з якими зв’язалась онлайн газета «Вгору», за поїздку в аеропорт з центру Херсона («ЦУМ») беруть від 128 до 190 гривень. За словами директора КП «ХКТС» Павла Ткаченка, розрахунок вартості однієї поїздки поки що не проводився. Водночас «Херсонкомунтранссервіс» згодився оплатити спеціальні наклейки на автобус, які будуть візуально відділяти його серед інших «Еталонів».
Розробкою макета займався дизайнер-волонтер та власник поліграфічної фірми Денис Бояркін. Взяти участь його запросив херсонський «транспортний» активіст Ярослав Концевий. За словами Дениса Бояркіна, серед декількох прикладів був обраний найбільш слушний:
— Я запропонував декілька цінових варіантів, гірші або кращі, — розповідає Денис Бояркін. — Обрали спеціально призначений для подібних цілей — наприклад, плівка призначена саме для транспорту, краще витримає перепади температур. Фарба ультрафіолетова, вона не вигоряє, а лише твердіє від сонця. Ми друкували схожі наліпки 5 років тому, вони досі тримаються. Їх легше пошкодити механічним впливом, при митті або аварії.
Як зазначив Денис Бояркін, вартість наліпок на один автобус становитиме від 26 до 28 тисяч гривень.
Нагадаємо, в серпні 2019 року херсонський активіст розповів своє бачення тролейбусної мережі Херсона. Він також запропонував поєднати три вокзали тролейбусним сполученням.
Також ми писали, чому точка неповернення щодо закупівлі 50 нових тролейбусів для Херсона вже позаду.