Нова екосистема взаємодії між перевізниками та пасажирами
Мета
Формування прозорої та зрозумілої системи взаємодії між перевізниками та пасажирами в рамках запровадження нових підходів до організації транспортних перевезень.
Серед пріоритетів – запровадження нових підходів для здійснення публічного моніторингу виконання умов договорів перевізниками, а саме — організація автоматизованого щоденного контролю.
Кроки
1. Січень – Квітень 2019
Дослідження досвіду різних міст щодо найбільш успішної практики публічного моніторингу виконання умов договорів перевізниками.
2. Березень – Серпень 2019
Остаточне вирішення усіх проблемних питань, пов’язаних із:
- Облаштуванням усіх транспортних засобів GPS – трекерами;
- Організація безперебійної передачі інформації від кожного транспортного засобу кожного маршруту до автоматизованої системи GPS контролю (місцевий продукт);
- Організація безперебійної передачі інформації від кожного транспортного засобу кожного маршруту до всеукраїнського інтернет-сервісу «EasyWay» та на відповідному ресурсі міської ради.
3. Вересень – Жовтень 2019
Запровадження нових підходів для здійснення публічного моніторингу шляхом:
- Оприлюднення розкладу руху маршрутів, передбаченого паспортом маршруту (є невід’ємною частиною договору) – із коригуванням та іншою уточнюючою інформацією (особливо у частині вечірніх тарифів);
- Запровадження щоденних автоматизованих звітів. Інформація автоматично збирається із щоденних докладних звітів (диспетчерська служба профільного управління щоденно відслідковує ситуацію по кожному транспортному засобу кожного маршруту кожного перевізника із зазначенням % виконання умов договору).
- Оприлюднення зобов’язань перевізників, відповідно до договору.
- Запровадження прозорої процедури фіксації порушень.
- Залучення до процесу моніторингу громадськості (сервіс УкрСкарга), інституту громадських інспекторів, тощо.