Заборонити старі маршрутки та продовжити роботу тролейбусів до опівночі: в Херсоні відбулися «транспортні» громадські слухання

Херсонці висловилися щодо подальшого функціонування пасажирського транспорту в місті. Наступне слово за виконавчим комітетом — чи дослухаються його представники до голосу громади.

Червень та початок липня запам’яталися херсонцям черговим протистоянням у транспортній сфері. Перевізники знову не дотримуються вечірнього графіку руху до 22:00 (та коли вони його дотримувались?). Як відомо, з восьмої до десятої вечора в Херсоні діє підвищений вечірній тариф, вісім гривень замість шести. За задумом міської ради, це нововведення мало б стимулювати перевізників працювати ввечері. Бо після 20:00 начебто зменшується пасажиропотік. Тож додаткові дві гривні повинні були компенсувати нестачу людей у салоні. Але ці наміри і розмірковування розбилися об тверді факти: за перевірками активістів, після 20:00 продовжується вечірня година пік, тож пасажирів менше не стає. А ось кількість маршруток зменшується. Чи то втомлені водії їдуть додому, чи то фірми-перевізники не можуть контролювати своїх працівників. Також у деяких містян з’являлось резонне запитання: що це за підвищений тариф з восьмої вечора, коли на пляжі ще можна засмагати?

Тож активістами було ініційоване проведення громадських слухань для зміни вечірнього тарифу до стандартних шести гривень. До цього питання додали ще декілька, що стосуються роботи пасажирського транспорту в Херсоні.

Отже, на громадських слуханнях 7 липня присутні підтримали впровадження тарифу на проїзд у громадському автотранспорті в шість гривень з 04:30 до 22:00, а з 22:00 до 24:00 — вісім гривень. А минулу, «вечірню» вартість проїзду, визнали необґрунтованою та запропонували її скасувати.

Отже, на громадських слуханнях 7 липня присутні підтримали впровадження тарифу на проїзд у громадському автотранспорті в шість гривень з 04:30 до 22:00, а з 22:00 до 24:00 — вісім гривень. А минулу, «вечірню» вартість проїзду, визнали необґрунтованою та запропонували її скасувати.

“До того ж, Кабінет міністрів заборонив такі автобуси на маршрутах загального користування у містах, — зазначає активіст з громадського транспорту Дмитро Карлюка. — Але порядок виконання для цього рішення не розроблений. А сьогодні за це проголосували херсонц та рекомендували на розгляд виконкому – тож чому б цю ініціативу не впровадити?”


Дмитро Карлюка (зправа) та Ярослав Концевий. Активісти, що декілька років займаються змінами у громадському транспорті Херсона.

Також містяни внесли рекомендацію виконкому організувати спеціальні вечірні тролейбусні маршрути – з 22:00 до 24:00. Але їх введення вирішили відкласти до підписання кредитної угоди з Європейським банком реконструкції та розвитку щодо закупівлі 50-ти нових тролейбусів для Херсона.

П’ятим питанням херсонці проголосували за придбання нових автобусів для комунального підприємства «Херсонкомунтранссервіс». Цей пункт вирішено включити до порядку денного самими містянами безпосередньо на слуханнях. Нагадаємо, наразі це КП не має жодного працюючого автобуса та надає послуги «суборендаря» маршрутів для приватних перевізників.

Крім цього, містяни підтримали питання щорічного цілорічного проїзду для школярів в розмірі 3 гривні за умови пред’явлення учнівського квитка. Зараз школярі влітку їздять за повну вартість.

За результатами сьогоднішніх зборів, всі п’ять питань будуть оформлені в резолюцію громадських слухань, що має рекомендаційний характер для виконавчого комітету Херсонської міської ради. Нагадаємо, деякі рішення виконком не може приймати без резолюції громадських слухань. Серед них і питання зміни тарифу на проїзд у пасажирському транспорті.

Як відзначив у кінці зборів активіст проекту «Херсон. Транспорт 2.0. Перезавантаження» Ярослав Концевий, сьогодні, нарешті, були проведені зручні для містян громадські слухання:

“Ми зібрали людей у вихідний день, а не у незручний час,— відмічає Концевий. — Я сподіваюся члени виконкому, яких ми також запрошували сюди, дослухаються до резолюції громадських слухань, не будуть йти проти голосу громади, а всі питання будуть всі взяті до уваги і прийняті в роботу”.

Активісти запросили на громадські слухання 37 кандидатів в народні депутати, 22 члена виконавчого комітету та 32 депутати міської ради, контакти яких знайшли у відкритому доступі. Всього 91 людину.

Відвідали захід 9 осіб: кандидати в народні депутати Павло Білецький, Віктор Троцький, Павло Ткаченко, Олена Савіна, кандидат в нардепи та член виконкому Садіяр Мамедов, кандидат в нардепи та діючий депутат Верховної Ради Юрій Одарченко, кандидат в народні депутати та депутат міської ради Дініс Бєрднік, член виконкому Ігор Козаков та депутат міськради Станіслав Трошин.

Дмитро Багненко, Вгору

One Reply to “Заборонити старі маршрутки та продовжити роботу тролейбусів до опівночі: в Херсоні відбулися «транспортні» громадські слухання”

  1. Обратите внимание на маршрут №10 автобусы старые прокуреные противно ездить график не соблюдается по утру от степановки до 200лет набитая

Comments are closed.