Чи замислювались ви, чого насправді нам херсонцям бажають ті обличчя, які вітають нас зі святами з білбордів? Що саме вони роблять для міста, які в них прагнення та якими людьми вони є?Одна рекламна конструкція але дві її сторони вітають нас з Днем міста та розповідають дві історії таких обличь.
Садияр Мамедов, член виконавчого комітету херсонської міської ради, нещодавно кандидат в народні депутати у вишиванці з посмішкою вітає херсонців зі святом та розгортає активну PR капанію, наприклад нещодавно проїхав на тролейбусі одну зупинку (посилання). На білборді цього Садияр не показує і взагалі каже, що він проста людина з народу, але зранку у справах Садияр їздить на авто BMW X6 і публічно без сорому аргументує недоцільність закупівлі тролейбусів в Херсон, буцімто середня швидкість тролейбуса дуже низька, обігнати його на дорозі неможливо і через це він нерідко спізнюється, так це зараз тролейбусів на вулицях близько 40, а уявіть що буде, якщо купити ще 50, позашляховику Садияра буде взагалі не проїхати! (цитата, яка пролунала з вуст Садияра на зустрічі з громадськими діячами 30 вересня у клубі “Масон”)
З іншого боку рекламної конструкції нас з тим самим святом вітає Єгор Устинов, депутат міської ради, лідер фракції а за сумісництвом директор міського комунального підприємства Херсонелектротранс. В цей святковий для всього міста день останній тролейбус їхав в депо пів на дев‘яту, коли всі херсонці саме збирались на галаконцерт.
Навіть саботери і головна больова точка міського транспорту — приватні автобусні перевізники працювали і останні рейси відправлялись з парку Слави після другої години ночі.
В той самий час у сусідньому Міколаєві також проходив День міста і от як електротранс Миколаєва вітав містян зі святом: два тролейбусні та два трамвайні маршрути працювали до другої години ночі.
Зараз в списку виконавчого комітету 27 осіб, а склад міської ради налічує 54 депутата. Тобто кожен член виконкому представляє близько 10 000, а один депутат — близько 5 000 мешканців Херсона. Вони приймають найважливіші рішення щодо роботи нашого міста, але живуть в якійсь паралельній реальності.На завершення картинка, яка наочно демонструє хто винен у заторах на дорогах, ви бачите простір, який потрібен на дорозі для проїзду 60 людей на автівках, автобусі/троллейбусі або на велосипедах. То як ви вважаєте, треба ширші дороги або якісніший громадський транспорт та велодоріжки?